Where Was Roman After a Week In Monday Night Raw In Urdu



رومن رینگز نے WWE کائنات کو مسترد کر دیا جب انہوں نے اعلان کیا کہ وہ لیونیمیا ہے اور بیماری سے لڑنے کے لئے گھر واپس چلا گیا.بگ کتا نے کہا کہ وہ پہلے ہی خوفناک بیماری سے تشخیص کیا گیا تھا اور 11 سال قبل اس کی بیماری سے بدترین طور پر اسے کینسر میں ڈال دیا تھا.کشتی انکارپوریٹڈ کے مطابق، راؤ کی آخری رات کے واقعہ سے قبل چار چیمپئن شپ کے چیمپئن شپ کا آغاز ہوا تھا، اگرچہ اس کے دورے کی وجہ سے اس کی تصدیق نہیں کی گئی ہے.


تاہم، ڈبلیو ڈبلیو چیمپیئن، اس شو کے لئے نہیں رہتی تھی کیونکہ اس نے اس تقریب سے قبل ایک گھنٹہ عمارت کو چھوڑ دیا تھاسابق یونیورسل چیمپیئن کو طے کرنے کے لئے ایک بار پھر لیویمیم کو شکست دی جاتی ہے تاکہ پچھلے ہفتہ میں اپنی طاقتور تقریر میں اس سے کہیں زیادہ مضبوط اور بہتر ہو سکے.

رومن رینگز  نے کہا: 'حقیقت یہ ہے کہ میرا اصل نام جو ہے اور میں 11 سال کے لئے لیکویمیا کے ساتھ رہ رہا تھا ... اور بدقسمتی سے یہ واپس ہے.

'اور کیونکہ لیویمیا واپس آ گیا ہے، میں اپنی کردار کو پورا نہیں کر سکتا. میں اس لڑائی کا چیمپئن نہیں ہوں اور میں' یونیورسل چیمپئن شپ سے دور کرنا چاہتا ہوں.


'میں' جھوٹ نہیں جا رہا ہوں، میں ہر دعا لوں گا جسے آپ اپنا راستہ بھیج سکتے ہیں لیکن میں ہمدردی کی تلاش نہیں کروں گا.
'میں' آپ کے لئے برا محسوس کرنے کے لئے آپ کی تلاش نہیں کر رہا ہوں کیونکہ مجھے یقین ہے.جب میں 22 سال کی عمر میں تھا تو میں اس کی تشخیص کرتا تھا اور بہت جلدی میں اسے ذہن میں ڈالنے کے قابل تھا. لیکن میں جھوٹ نہیں جا رہا ہوں، یہ میری زندگی کا سب سے مشکل وقت تھا.
'میں نے کام نہیں کیا، میں نے کوئی پیسہ نہیں کیا تھا، میں نے ایک گھر نہیں کیا تھا اور میرے پاس ایک بچہ تھا. اور فٹ بال میرے ساتھ کیا گیا تھا.

'لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ مجھے نے کونسا موقع دیا؟ اس ٹیم نے مجھے ایک موقع دیا تھا.

کے بعد میں نے 'ایک لوکیمیا کا ایک چھوٹا سا کام کیا ہے' ایک بار پھر، میں گھر واپس آ رہا ہوں.

'میں اپنے خاندان، میرے دوست، میرے بچوں اور میری بیوی کو ظاہر کرنا چاہتا ہوں کہ جب زندگی مجھ پر وکر ڈالتا ہے تو میں اس شخص کی قسم ہوں جو اس بیٹرر کے باکس میں کھڑے ہوں گے، میں پلیٹ بھیڑ دونگا، میں ہر ایک وقت باڑے کے لئے سوئنگ کروں گا! ' اس جمعہ کو بروک Lesnar اور برون سٹرومن کے خلاف سعودی عرب میں WWE تاج جیل میں ٹریلپل دھماکہ میچ میں یونیورسل چیمپئن شپ کے دفاع کے لئے مقرر کیا گیا تھا.


No comments

Powered by Blogger.