Shawn Michaels says Crown Jewel isn’t a comeback, it’s a ‘cheat day’ In Urdu




تاج جیل کے ارد گرد تمام خبروں اور تنازعہ میں تھوڑا سا کھو گیا، سعودی عرب میں جمعہ، 2 نومبر کو سعودی عرب میں 
ڈبلیو کی واپسی کا حقیقت یہ ہے کہ یہ 2010 کی مارچ کے بعد سے شون میکلز پہلی میچ میچ ہو گی. بچہ ہمیں غیر معمولی 'ایک اور میچ' دینے کے لئے. اب یہ یہاں ہے، اور بہت سے شائقین کے خدشات کی فہرست میں بہت کم ہے.

ایسا لگتا ہے جیسے Michaels اسے پسند کرتا ہے. ڈبلیو ڈبلیو سے آن لائن ویڈیو ڈائری کے پہلے باب میں ریاض کا دورہ کرنے والے ریاض کو ان ٹی ٹی ایکس پارٹنر ٹریپل ایچ کے ساتھ ان ٹیگکر اور کینی کے خلاف ایک ٹیگ میچ کے لۓ دوبارہ چلانے کا فیصلہ کیا گیا ہے. جو کچھ ہم نے سالوں سے سنا ہے اس کے برعکس، وہ کہتے ہیں کہ اس کی اپنی علامات تک رہنے کے لئے کوئی دباؤ محسوس نہیں ہوتا. دراصل، اس نے یہ بھی ایک 'واپس' پر غور نہیں کرتا.


                                                                                     سعودی عرب سعودی عرب میں کیا ہوتا ہے   

'میں بہت خوش ہوں کہ 30 سال WWE کے ساتھ ہونے کے بعد میں ابھی بھی چیزوں کا ایک حصہ بننے کا موقع ہے جو پہلی بار ہو رہا ہے، لہذا میں واقعی اس کی واپسی کے طور پر نہیں دیکھتا. کام کی اس قطار میں ہر چیز کی طرح، میں شکرگزار ہوں کہ یہ میرے مقابلے میں دوسرے لوگوں کے ساتھ بڑا معاملہ ہے. میں سوچتا ہوں کہ جو کچھ مجھے اندازہ لگایا جاتا ہے اس میں آسان اور کم فکر ہے.

میں یہ کہہوں گا - اور شاید یہ بہت برا ہے کیونکہ کوئی کشیدگی نہیں ہے، کوئی تشویش نہیں ہے، مجھے 'ڈسپلےپر' ہونے کا کوئی دباؤ محسوس نہیں ہوتا ہے. ریسٹلمینیا. 'شاید ہوسکتا ہے کیونکہ یہ ریسٹلمینیا میں نہیں ہے. میں نے یہ کرنے کے لئے اتفاق کیا وجوہات میں سے ایک، یہ ان تمام چیزوں میں شامل نہیں کیا تھا جو میں 'واپسی' یا 'ریٹائرمنٹ سے باہر آنے والے' محسوس کرتا ہوں.


... یہ چاکلیٹ پائی کھانے کے لئے جی ہاں کہہ رہا ہے. کبھی کبھی، آپ کو معلوم ہے، زیادہ تر حصے کے لئے، آپ جانتے ہیں کہ یہ آپ کے لئے اچھا نہیں ہے، آپ کو اس کی زیادہ ضرورت نہیں ہے، لیکن ہر ایک اور پھر، آپ کو دھوکہ دہی کا دن ہے، آپ اسے لطف اندوز کرتے ہیں، اور پھر یہ ہے. یہ میرے لئے کیا ہے، یہ ایک بہت ہی شاندار دھوکہ دن ہے. '

کیا یہ آپ کو تباہی کے برادران کے خلاف HBK اور کھیل کے لئے بہت زیادہ حوصلہ افزائی دیتا ہے؟ کیا تم نے پہلے ہی پمپ کیا؟ کیا یہ آواز ایک آدمی کی طرح انجام دینے کے لئے حوصلہ افزائی کرتا ہے، یا ایک بڑی چیک نقد رقم؟ جمعہ سے باہر مستقبل کے میچوں کا کیا مطلب ہے؟

No comments

Powered by Blogger.